התמודדות עם משברים / מחלות

מחלה? גירושין? פיטורים? מוות של קרוב? מכל האתגרים הללו ניתן להתגבר ולצאת מחוזקים. כולנו עוברים ונעבור משברים בחיים- השאלה החשובה היא איך נצא מהם? מה נלמד מהם? לא פעם משבר גורם לנו לעצור את מרוץ החיים שלנו ולחשב מסלול מחדש, זו הזדמנות מצוינת לברר עם עצמנו דברים חשובים, כמו - מה עושה אותנו מאושרים? מה מכעיס אותנו? בעזרת השאלות הנכונות, דמיון מודרך וטכניקות נוספות נוכל להקל על החיים ולבחור באושר.

קרא עוד

שינויי תפיסה

כמה פעמים אנחנו מגיבים באוטומט? האם ידעתם שאפשר לשנות את האוטומטים שלנו? בעזרתם נוכל לשפר את היחסים שלנו עם עצמנו ועם הסביבה ניתן לזהות את האוטומטיים שלנו, לזהות את הטריגרים שמפעילים אותנו, לשנות אותם ולשחרר את אלה שלא תורמים לנו ואף מקלקלים או מעכבים אותנו. לרוב אנו בכלל לא מודעים לקיומם ולמידת השפעתם על חיי היומיום שלנו. בעזרת שיחה, שאלת השאלות הנכונות, דמיון מודרך וטכניקות מעולם הNLP זה אפשרי לשנות תפיסה ודרכי חשיבה ולהיות מאושרים!

קרא עוד

התפתחות והגשמה אישית

אם חשוב לך להתפתח, להרגיש טוב יותר, אם חשוב לך להגשים את עצמך, אם חשוב לך להגיע לתוצאות טובות יותר, להישגים מרשימים יותר, אם מערכות היחסים בחייך חשובות לך, אם יכולות התקשורת שלך חשובות לך, אם את/ה מוכן להיפרד מהפחדים שלך, אפשר במספר פגישות להבין טוב יותר איך אנחנו פועלים/חושבים/מגיבים, איך נכון לנו יותר לנהוג, איך להתמקד בטוב ולבחור במסלול האושר עבורנו. בעזרת השיחות הנכונות, דמיון מודרך וטכניקות NLP נוספות - זה פשוט להגשים את עצמנו!

קרא עוד

טיפול בחרדות

סובל/ת מחרדות? נמאס לך שהחרדה מנהלת את חייך? פחד ממחטים? פחד קהל? פחד ממקומות סגורים? פחד ממבנים? פחד קיומי? פחד חברתי? פחד בריאותי? רוצה לקחת שליטה על החיים ? אני רואה כל כך הרבה אנשים שסובלים מחרדות שנים, חרדות שמנהלות את החיים שלהם, מגבילות אותם, מונעות מהם מלעשות ולהתנסות, הם ניסו הכל לטענתם ולא הצליחו... פיתחתי שיטה, בשילוב NLP ודמיון מודרך - שמוכיחה כל פעם מחדש כמה זה אפשרי וכמה זה לא סיפור ארוך. אשמח לעזור לך להיפטר מהחרדה שלך אחת ולתמיד!

בטחון עצמי והעצמה

את/ה מרגיש/ה לא שווה במיוחד? מרגיש/ה ששום דבר לא מצליח או יצליח לך? נראה לך שכולם מאושרים ומצליחים יותר? הדיבור הפנימי שלך הוא "אני לא טוב/ה מספיק/ לא מגיע לי/ אין סיכוי שאצליח/ אנשים כמוני לא יכולים/ חבל על המאמץ/ אין לי מזל/ הוא/היא לא ירצו אותי/ אין לי סיכוי מולה/ו...." הגיע הזמן שתעריכו את עצמכם! הגיע הזמן שתראו כמה דברים טובים יש בכם ולכם, הגיע הזמן שתאמינו בעצמכם ותלכו אחרי החלומות שלכם. אם גם את/ה מרגיש/ה ככה, אשמח להראות לך איך אפשר לחיות אחרת.... איך אפשר להגשים את עצמך, לבחור באושר ולנווט את החיים שלך לאן שאת/ה רוצה!